Changing and suggesting what is better for the players and the operator than what he changed again... But we know him now...
Now I suggest: Dendarium
Level 1 = radius 10 systems
Level 2 = 50 radius systems
Level 3 = 250 radius systems
Level 4 = 1250 radius systems
Level 5 = 7250 radius systems
Why? This means that everyone can sell something, even small players, there will be dendariums/marketplaces everywhere, more sales possible.
More sales, more HD streaming. But as a businessman, I don’t think the administration knows how life works here... But if you want to talk to me, write to me in a personal message.
Why make sales possible from levels 1 and 2?
This means that small alliances of players also have the opportunity to trade without losing the level 3 Dendarium.
Larger players have greater sales reach, but also the risk that Dendarium will be destroyed.
Unfortunately the translation is not always that good :D Google Pro :D
Now I suggest: Dendarium
Level 1 = radius 10 systems
Level 2 = 50 radius systems
Level 3 = 250 radius systems
Level 4 = 1250 radius systems
Level 5 = 7250 radius systems
Why? This means that everyone can sell something, even small players, there will be dendariums/marketplaces everywhere, more sales possible.
More sales, more HD streaming. But as a businessman, I don’t think the administration knows how life works here... But if you want to talk to me, write to me in a personal message.
Why make sales possible from levels 1 and 2?
This means that small alliances of players also have the opportunity to trade without losing the level 3 Dendarium.
Larger players have greater sales reach, but also the risk that Dendarium will be destroyed.
Unfortunately the translation is not always that good :D Google Pro :D
19 June 2024 11:59:45
Hello à tous.
2 fois que le bestiaire changé.
2 fois qu'à nouveau je me fais léser pour des ressources perdues, alors qu'elles étaient stockées en attendant que mes vaisseaux reviennent pour les transporter ailleurs .
Pas moins de 80 millions environ de vespenes.
Vous dites que vous rembourserez dans le mois à venir, ce qui a été perdu.
Nous lorsque nous achetons sur le bestiaire, nous devons payer de suite....
Autre mauvaise chose= lorsqu'on achète un bien sur le bestiaire nous payons ce bien et des frais, de plus on nous empute de 10% supplémentaires sur le global de ressources, exemple pour 1 million de vespenes je paye 21 CR, plus 4 à 7 CR de frais et l'on m'empure de 10% soit 100 mille de vespenes.
Donc j'estime être lésé là aussi.
Merci pour votre compréhension
Wargod
2 fois que le bestiaire changé.
2 fois qu'à nouveau je me fais léser pour des ressources perdues, alors qu'elles étaient stockées en attendant que mes vaisseaux reviennent pour les transporter ailleurs .
Pas moins de 80 millions environ de vespenes.
Vous dites que vous rembourserez dans le mois à venir, ce qui a été perdu.
Nous lorsque nous achetons sur le bestiaire, nous devons payer de suite....
Autre mauvaise chose= lorsqu'on achète un bien sur le bestiaire nous payons ce bien et des frais, de plus on nous empute de 10% supplémentaires sur le global de ressources, exemple pour 1 million de vespenes je paye 21 CR, plus 4 à 7 CR de frais et l'on m'empure de 10% soit 100 mille de vespenes.
Donc j'estime être lésé là aussi.
Merci pour votre compréhension
Wargod
23 July 2024 11:13:39
Information
You are not authorized
1 users are reading the topic (guests: 1)
Users: 0