Сообщения пользователя: Valentin999

Тема: И снова реликты | 1 Марта 2017 11:56:06
Сообщение #2259
Цитата: SMADMAX
о если трамплины не добить

хм не задумывался не вкурсе проверять надо
Тема: И снова реликты | 1 Марта 2017 11:50:34
Сообщение #2258
Если судить по прошлогоднему опыту, то за 1 убитого на корах встают 2 новых, предлагаю 10 появившихся не трогать и игрокам пожертвовать своими системами ради другихИ снова реликты
Тема: И снова реликты | 1 Марта 2017 11:12:51
Сообщение #2257
а 45к нагибов не многовато ли????
Сообщение #2256
Я вообще не понимаю что за бред с перепродажей для чего??? У нас тут что Базар и не военная стратегия?
Тема: Рамка радиуса перемещения | 25 Февраля 2017 21:53:06
Сообщение #2255
FERGANEC, Границ не имеется, только дальностью и скоростью полета флота в бою ограничивается передвижение
 
Тема: Операция "Шатун" | 25 Февраля 2017 21:29:08
Сообщение #2254
Сколько можно спорить история все расставит на свои места не переживайте
Тема: fuel consumption warmup time | 25 Февраля 2017 20:42:18
Сообщение #2253
Unfortunately there is a problem of awareness
Сообщение #2252
Прохождение 6 миссии!
Как выполнить 6-е задание и что получаем в награду?

Как только открывается 6-й квест. 
 1-й этап - начинается с охоты на пиратов с начала 6, получаем награду 1 джагернаут и ещё 6 получаем награду ресурсы (всего 12 пиров на первом этапе). 

 2-й этап - отправить ресурсы каждому терровскому пиру на их столицу в количестве 200к металла, 100к минерала, 50к веспена.
Получаем награду 4 джагернаут. 

 3-й этап после получения награды( важно помнить получать награду нужно выбрать именно ту планку где нет луны, так как после получения награды вылетают сразу 2 пирата. Есть возможность с их лома слепить себе лунку) начинается атака пиратов зерговского в количестве 300 дредрелисков (время подлёта 5 ч.) и тосса 100 хранителей (время подлёта 10 ч.) вылетают они одновременно.
Получаем в награду 6 джагернаутов. 

 4-й этап - нужно отправить ресурсы на планку [12:121:2] в количестве 2кк металла, 1кк минерала, 500к веспена (отправлять лучше всего быстрым транспортом).
Забираем награду 30 уничтожителей. 

 5-й этап после того как заберём награду ждём утра 9.00 по серверу начнётся 1-я атака из 4-х ( каждая сильнее другой. 1 атака в день)

 1-я атака: количестве 1 уничтожитель 10 линкоров и 100 крыс.
 2-я атака: 3 уничтожителя 30 линкоров 300 крейсеров.
 3-я атака: 6 уничтожителей 60 линкоров и 600 крейсеров.
 4-я атака: 10 уничтожителей 100 линкоров и 1000 крейсеров.
Все атаки идут на столицу.  
Получаем награду 50 уничтожителей.

 6-й этап - атакуем планету Монтаны [12:121:2] там в обороне стоит 10 уничтожителей 1000 крейсеров и 10 000 ракетниц (лом выпадает только с вашего убитого флота, боевого опыта так же не даётся) оптимальный вариант собрать 600 линкоров и 200 бомбардировщиков, технологии желательно прокачать мин 12 лвл ( оружейная. Щит , бронь, плазма хотя бы 10). Получаем в награду 1 космический странник

 7-й этап - начинаем охотится на 4 терровских пиратов и 4 тоссовских пиратов (важно забирать награду после каждого сбитого пира, так больше получается флота и газа). За первых 3 сбитых терровских пиратов получаем по 1кк веспена за 4-го сразу 3кк тоже самое с тоссовскими пирам за первых 3 по 16 уничтожителей за 4-го 48 уничтожителей. Теперь копим силы для серьёзного этапа и заключительного 8-го. 

 8-й этап -.Раз в сутки появляется на координатах [100:666:6] пират Тони Монтана на джовиане с сопровождением возможным и висит на координатах всего 1 час (оптимально его сбивать с наименьшими потерями 25 000- 30 000 стелсов. Запас веспена съедят много, но есть шанс что вас там не подловят охотники за головами в тех местах, а лучше всего сделать луну и сбивать его с луны) сбиваем пира- квест выполнен получаем в награду камушек красного цвета (прибавляет 1%к атаке и щитам и броне) и 3 космических странника.
 

Так же спасибо новичкам за выполнение квестов и сохранения информации. Отдельное спасибо WildCherry за помощь в описание выполнения 6 квеста.
Тема: Tutorial | 25 Февраля 2017 16:09:50
Сообщение #2251
Hello!
Today added a detailed description of espionage and checking available online before the attack from the simulation.
 
Ask your questions on the game!
 
 
Over time, will be complemented by theme.
 
Quote: strategichicken
actually i was told by victoria that spies can split  of buildings (i assume smash into)

If the planet is no defense and the navy, the chance to spy loss is very small, not checked up 1 game a year, including experience
Тема: Tutorial | 25 Февраля 2017 15:19:45
Сообщение #2250
Espionage targets before flying. Simulation. Check online.

In this article I will try to cover just three themes - a small but important. To begin to discuss matters of espionage. Of course, just proshpionit goal is not difficult - it has taught you the second quest. However, there are some nuances that are often injected into a stupor beginners. For a start - when you can lose spies spying with a certain probability. Nobody knows exactly what determines the chance of losing a spy. We only know for sure that if the enemy on the planet does not have the fleet and defense, or very few, the chance of loss is zero. Perhaps the chance of loss depends on the quantity of the fleet, or the difference of the level of your opponent, and Espionage Technology. Special methods greatly reduce the chance of losing is not - have to put up with it. As regards the completeness of the report (the availability of the information it contains about the Navy, defense, research) is known to be dependent on the level of your opponent, and Espionage Technology. It should be noted that, for convenience, you can change the amount sent by pressing the menu button espionage spies galaxy. The default is 1. It can be changed by going to the "Options" -> "Display" or "more - settings - mapping and down" and find a line where "Number of sent spies."

Now we move on to more complex topic - Simulation of the fleet before sending. It is understood that the spy you see the word "Navy" and "Defence" in the report (if such words were not - the report is not complete, and you need to re-spy, increasing the number of sent spies). Specifically fleet and defense on the planet is not the enemy - everything is simple, export resources. But if they are - need to make sure that your fleet will be able to destroy them. Remember - if you're not 100% sure that the outcome of the battle will be on your side - you should not even try to fly. Fly you need when you are sure that you will win. For confidence and need a simulator. To do this, buy a coach officer who is 25 Heide (the "Premium") at a level just had 3 levels. It has originally two columns - the right fleet, technology and defense of the defender in the left - the attacker. Generally speaking, there is a "Simulate" button in the spy report after clicking on which you will automatically throws in the simulator, which already bear your research, as well as being research, fleet and defense of the opponent. However, I note that it is desirable, especially when at stake is a large fleet, always check the coincidence of the opponent studies. Especially worth checking out in the case where the enemy is not a blank line, "the defending fleets" (there is some bug, so you will have, most likely, manually enter those defending the fleets). Note that if the report was not an enemy research, and in the simulator they will not. In this case, you should either re pereshpionit, or, if you are exactly pro - vskidku can enter the study.

But the next moment even more important: do not forget that the enemy can be Admiral or other officers. They at espionage never displayed, because they need to be checked separately. Ways are several: first - to find a recent report of the combat (combat log) of the player and see if these officers there. Of course, he could have time to proapat (pump) them, even if the battle took place the other day, so that there is the probability of correctly identify the officers. Second - see profile opponent. If there is a "donatnye medals" (where they are called "Thanksgiving") in the profile - is likely to have at least 5-6 of the enemy admiral. If a medal is very steep (3 levels), perhaps even 10-11 Admiral. Rarely, and only at the tops, there are more than 11 Admirals level. Third, the most true - to send to the enemy combat unit, which is not a pity (for kserdzha brudling best fit - he is very quick, and it is not a pity). Then in the received combat report is information about its key officers. But in this case there is a possibility "flush out" the enemy - he will understand that you want to attack him, and will play with caution for some time after that. After information about the enemy hammered, hammered information about the fleet, which you want to send to, and simulate (button below). One simulation is worth a 1000 Vespa. Of course, if you is a big amount - enough for a simulation, but if you can afford more - even pretend. Sometimes the results of the various simulations are very different. To make sure you can set yourself smaller fleet than the plan to send or deliver to the enemy higher technology (note that if the enemy - donater, it may well be enchanted by combat units, which enhance the parameters of its fleet by 20, 30 and sometimes 50 percent. in this case one can simply increase the level of the enemy Admiral 4, 6 or 10 layers, respectively). And also do not forget that for 50 BO level goes to 10% bonus attack / stuktura / boards, that is, as two level of Admiral.
 

I will show in the pictures:

How to simulate a fight in pictures:


Simula before attacking the planet (strips):
1. Sending a spy - scan

2. Go into the galaxy (or spy reports in the reports):

 
3. Click the word "Simulate":

 
4. You can see that in terms of "attacks 1." Exhibited the level of your studies, and the "Defense 1." - Exposed the enemy. If your simulator pumped (coach Premium), you can watch and levels of their officers - JCRF but the defender - empty (to be marked manually, if you know the last ravine battlefield or approximately).

5. When all prostavyte, namely svoyh yunytov, for example of vы Terragni and your kserdzh the enemy


the next step is

 
6. Go to the so-called Log battle - report possible.
And remember that the simulator does not give 100% guarantee the same outcome of the battle, especially if you do not know what the officers at your opponent and if you do not coach pumped (see. In the premium).

Now the most interesting - to check online. Check online, or, as they say, checking activity - an attempt to understand online if your opponent accordingly whether it makes sense to him to fly, or he just zaseyvit fleet before your arrival (I love so to mock and to raise its fleet for 5 seconds to attack: D). It is important that if the opponent is online, it can also have someone else put it def, it is doubly unpleasant.

The first way to find online player - see information next to his planet in the Galaxy menu. If it says "Last Activity 0 min" - player online (or he is spets.programma to update the page, but more on that later). Accordingly, if the "Last Activity 10 min", the player went 10 minutes ago. The "classic" interface of the galaxy near a planet just written "(0 min)" or "(10 min)", respectively, and the activity on the moon and the essence of using the "classic" can not be checked at all. Generally speaking, in this case, most likely, it is also online (he could go to another planet or move to drink tea). Note that the activity is updated only when the player updates the page on this planet! Because you need to check the activity of checking all the planets (and the Moon, and asteroids!) Player, which you know. And yet still be a chance that he is hidden somewhere else the planet on which it is online (if the number of planets, moons, essences and asteroids that you have checked the same as the number of them in the profile at this player, and all the planets , moons, asteroids and entities no activity - there is precisely one can say that he is off) of course does not always know all the enemy objects in the galaxy. Because the aid comes second way - to check with the help of special races technologies. There is a Terran Detection Technology, in kserdzha - Spore Colonies Hydroacoustic (SCH) (defense unit) in TPS Lighthouse Flotilla. In their description in some detail described the way they work, we will focus on how it is to check the activity, if the technology / SLC you already bled / built. Go to the link-line players, there is a button on the survey:
 
 
for the classic interface


For a realistic interface


We come from a planet that is near the planet of the enemy, or near the place, where else can a planet or moon that player (why - get a grasp carefully in the description Detection Technology or Spore Colonies radar), and look for the nickname of the enemy in the left column. If there is - the right of the nickname will be information about where the activity accomplished and how long ago. If no nickname - in this radius around this planet of its activity is not (generally speaking, it can be somewhere on the other side of the galaxy). Note that, as stated above, there are programs to update the page even when the person is online, because the activity can "forge" (such a person is asleep, and you will see all the same activity near his planet). In principle, any program rules of the game are prohibited (paragraph 7.1 of the rules), but this kind of program is very difficult to calculate, because their use is quite common. General method for dealing with such programs, but there are some tricks invented by the players in order that-be to distinguish a player with "avtoobnovlyalkoy" (so-called the program) from the player online. However, they go beyond the training article, because there will not list them. So, when you need to check the activity? First - before the fleet is sent. If the enemy does online, it is quite able to zaseyvit fleet and you will get nothing. Second - just before the arrival of your fleet on the planet of the enemy (article ottyag) .Now the main question - what to do if the enemy activity on the planet is, and fly all the same it would be desirable? Then you decide. As described above, "avtoobnovlyalka" - not a rare admission, because online is not always an indicator indeed that the player on the computer. In addition, there are cases where even online player simply forgot zaseyvit fleet, though he saw the attack. One thing is for sure - if you fly on a player who online - be sure to pull the fleet before the attack !!! Although the delay should always be, but most likely to run into trouble in this case.
Тема: Операция "Шатун" | 18 Февраля 2017 22:22:28
Сообщение #2249
Цитата: maper
Ты настолько туп и не знаешь, что в состав СССР в входила Укаинская ССР ?

 

тут даже смысла нет с ним разговаривать успокойтесь, зачем вам нужны эти срачи? он не знает что Украина как регион появился в составе СССР и стал Украинской ССР
Тема: Реал и игра | 12 Февраля 2017 22:09:21
Сообщение #2248
Соне4ко, Вообщем захочешь пообщаться пишиРеал и игра Не люблю на людях я смущаюсьРеал и игра
Тема: Реал и игра | 12 Февраля 2017 22:03:20
Сообщение #2247
Цитата: Соне4ко
Valentin999, Тогда приплетем крафт. "Цезарь: Клео-нащу дендру снесли, наши луны спилили-у меня останавливается сердце. Она: Милый-щас немного яду добавлю и все станет хорошо.


Извини у меня фантазия не столько извращенная что б это с крафтом мешатьРеал и игра
Тема: Реал и игра | 12 Февраля 2017 21:58:34
Сообщение #2246
Цитата: Соне4ко
Valentin999, Если помнишь, по историческим фактам-они оба плохо кончили))))))

 
Зато они остались в историиРеал и игра Да и просто нужо знать когда остановитьсяРеал и игра
Тема: Реал и игра | 12 Февраля 2017 21:54:18
Сообщение #2245
Цитата: Соне4ко
Я так поняла по исторической теме фантазий не будет))))))))) А зря.

 
 
Я могу быть для Тебя Цезарем, а ты Клеопатрой, тоже историческая игра будетРеал и игра
Тема: Реал и игра | 12 Февраля 2017 21:50:19
Сообщение #2244
Цитата: Соне4ко
проехали)))))) я думала один Вофка тут такой, а вас тут много-тикаю


Я не такой честное слово, ну вотРеал и игра  Я хороший, милый, нежный мальчикРеал и игра А не как онРеал и игра
Тема: Реал и игра | 12 Февраля 2017 21:48:02
Сообщение #2243
Соне4ко, Не переводи тему, заинтриговала теперь давай рассказывайРеал и игра Если не долеко от Казани можно и показать личноРеал и игра
 

Цитата: Valentin999
VasyaMalevich

Не подслушивай!!!
 
 
Тема: Реал и игра | 12 Февраля 2017 21:38:28
Сообщение #2242
Цитата: Соне4ко
Давайте поиграем))))))

Ммм, а какие игры любишь? нежные. страстные, а может немного грубые?Реал и игра
Тема: Не справедливо | 5 Февраля 2017 19:18:01
Сообщение #2241
я прилетал на этих узиков зарился он их сефил, в итоге вот так потерял, сволочь ты(
Цитата: БаязеТ
возможность постройки ХОУ с 10 го лвл-а Охренителя???


Мы Охранитель брали по 250 за лвл, его вернут к старому значению. И напоминаю Охранитель за 250 хайдов давал только возможность строить ХОСки, не было не какого САФА